Hlavním cílem pobytu bylo usnadnit přechod žáků na druhý stupeň základní školy, podpořit stmelení třídního kolektivu a umožnit lepší vzájemné poznání spolužáků i jejich nové třídní učitelky.
Program byl sestaven ve spolupráci s odborníky z organizace Světlo Kadaň, kteří pro žáky připravili pestrou škálu aktivit zaměřených na týmovou spolupráci, komunikaci a budování vzájemné důvěry. Tyto činnosti přispěly k tomu, že se žáci navzájem lépe poznali a začali mezi sebou vytvářet přátelské vztahy. Díky tomu se ve třídě od začátku školního roku daří budovat pozitivní a podporující atmosféru.
Žáci byli během kurzu rozděleni do několika skupin a v nich museli společně plnit nejrůznější úkoly a zdolávat výzvy. Tato forma zapojení vedla k posílení spolupráce a vzájemné podpory mezi žáky. Na závěr kurzu byly výsledky těchto úkolů vyhodnoceny a každá skupina si odnesla sladkou odměnu.
Součástí pobytu bylo také poznávání okolí Božího Daru. Žáci navštívili město, prošli část Ježíškovy cesty a společně vystoupali až na nejvyšší vrchol Krušných hor – Klínovec. Tyto zážitky umocnily společný prožitek a podpořily sounáležitost mezi žáky.
Adaptačního kurzu se mohli zúčastnit všichni žáci díky finanční podpoře z dotačního programu Karlovarského kraje „Program na podporu základních a středních škol v oblasti prevence rizikových typů chování“, za což velmi děkujeme.
Kurz naplnil své cíle a stal se dobrým odrazovým můstkem pro úspěšný vstup žáků 6. A na druhý stupeň.
Ing. Radka Dyčková, zástupkyně ředitele školy
Mgr. Jana Trnková, třídní učitelka
Mgr. Lukáš Svoboda, školní metodik prevence
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
Svátek má Michaela
Zítra má svátek Vendelín
Státní svátky a významné dny na zítřek:
Září víno vaří, říjen víno pijem.
Je-li studený říjen, zjara všechny housenky zhynou.
vítr | JV, 4.81 | m/s |
tlak | 1022 | hPa |
vlhkost | 48 | % |